Şu anda Bayrak Radyo Haber Radyosunu Dinliyorsunuz.

  • Radyo Dinle|Canlı Radyo Dinle

''Reklamlar''



Bayrak Radyo Haber Hakkında

Bayrak Radyo Haber, Bayrak Radyo Haber Canlı Yayını Dinle, Kıbrıs’tan Son Haberlere Bayrak Radyo Haber’den Ulaşabilirsiniz…

Yo, laf olsun diye demiştim. Eğer orda para bulursam, canını yakarım. Vizite hoşgeldiniz çocuklar. Canlı Radyo burda aklımı kaçırmamı engelleyen tek şey. Rüyalarımın kızı. Kangren ve enfeksiyon kapmış damar çoğunlukla neyi gösterir Bay Radyo Dinle Bilmiyorum. Efendim, bi fikrim yok. Canlı Radyo, arkadaşa yardımcı olabilir misiniz? Üst mezentri yetmezliği. Aferin kızım! İki numaralı hasta. Üst mezentri Canlı Radyo Mide sıvısını akıtmak moralimi yerine getirir. Dairesel Radyo Kes sesini de yap şunu! Muhteşem, şimdi kocaman bir iğneyle mide sıvısını dışarı çıkart. Bu iğne çok büyük gidip hemşire çağıracağım. Hadii, yaparak öğreneceksin. Ben niye bunu beceremedim? O an nefret ettim ondan. Tamam, belki iğne biraz fazla büyük olabilir. Ne düşünüyorsun? Neler oluyor orda? Hiç bir şey. Bu tamamen normal. Yani, eşyalarını taşıyacak mısın. Ben de bu yüzden geldim, bence ayrılsak daha iyi olacak Radyo Bunun Hit Müzikler olduğunu, ona ihtiyacın olduğunu söyle! Ben de öyle düşünmüştüm Radyo Genç, başarılı bir doktor olmak nasıl bir duygu? Hiç, herkesin çok muhteşem olduğu söylediği bir filme gidip de tüm bu beklentilerden dolayı hayalkırıklığı yaşadığınız oldu mu? Son yıllarda filmlerde çok fazla özel efekt kullanıyorlar. Ben de bunu demek istemiştim. İlk kuralım: Birinin kalbi durursa herkese çağrı gönderilir. Odaya ilk giren doktor işleri yapar frekans bilgileri hastanın yaşamasını ya da ölmesini belirler. Ne, aklımı mı kaçırdım! Seni korkak tavuk! Endişelenme Turk oradaydı. “Yaparak öğren” Yüklendi Temiz Görünen o ki yalnızca çalışmayan monitöre bağlı uyuyan bir adammış. Birbirimize değer verdiğimizi sanıyordum. Oh, lütfen. Sen sadece benimle yatmak istiyorsun. Şu an aklımdaki son şey seninle yatmak. Beni tam burda hallet. Gördün mü! Tabi, bana bi trach cihazı verin. Teşekkürler. Buluşmamız kesinlikle iptal oldu. Burda oturmamın iki sebebi vardı: Bir: Canlı Radyo o alet dolabına kilitlemeye çalıştım. o da beni tekmeledi. Sertçe ve iki: nöbet odası kilitliydi. Hadi, uyumak için on dakikam var! Bekle, çok hızlı gidiyorsam söyle tamam mı. Çıkar üstündekileri! Radyo Dinle taşınacakmış diye duydum. O manyağın orada onun yanında olmamasına şaşırmıştım. Hey, bu muhteşem! Güzel. Sıra sende Radyo Olmaz, geri dönmem lazım ama çok hoştu. Hey, Bambi. Seni arayayım değil mi? “”Aaa”” yap Radyo Kocaman aç ağzını. Turk nöbet odasında neredeyse süper yapıyordu. Farkındasındır Turk’un kim olduğu hakkında bir fikrim yok frekans bilgileri ama afferim ona! Görüyorsun Billy, süper hayat destekleyen bir şey olabiliyor. Ne dersin, bana bir idrar örneği dolduracak mısın? Beş dakika önce yaptım! Yaptın biliyorum. Bak ne diyeceğim frekans bilgileri bunu al, yere koy, gözlerini kapat ve kendini bırak. Ne dersin? Süper! Hadi evlat git bitir şu işi! Neden buradasın? İyi bir çocuğa benziyor. Bu gece nöbetinden dolayı endişelisin Radyo Evet. Bak en kötü durum senaryosu, birini öldürür Radyo ve hayatın boyunca bunu unutamazsın. Ama bu kesinlikle en kötü ihtimal. Bırak hemşireler her şeyi halletsin iş yaptırmak için sen daha çok toysun. Ve eğer çok çetin bir durumla karşılaşırsan Radyo Sizi mi arayayım? Hayır, yine git dolaba saklan diyecektim! Eğlenceliymiş! Hemşire? Ben doktorum tamam mı! Stateskop, çağrı cihazı, doktor! Anladın mı! Sakin ol Radyo “Hayatım”, “güzelim” lerden nefret ediyorum. Burda kadın olmanın zorluklarını bilirim. Sen zaten Radyo Dinle giyip, nöbet odasında oynaşarak bu sorunu çözüyorsun. Öyle diyorlar. Bu şekilde konuşuyorsun ama daha adımı bile bilmiyorsun? Hayatımın her bir anını ya burada ya da anneme bakarak geçiriyorum frekans bilgileri yani, evet belki biraz yakınlığa ihtiyacım var. Ne yani, sen hiç bir barda kaçamak yapmadın mı, veya bir ünivesiteli çocuğu kızlar odasına atmadın mı? İç çamaşırıma gelince Radyo Bence kıçımı güzel gösteriyor! Bazı günler oluyor, iyi göründüğümü hissetmek istiyorum frekans bilgileri sense beni yargılıyorsun! Tahmin et bak, Senin hakkında ne diyorlar: Bayan “sadece kendini önemseyen” Ya, istersen buradaki herkesin canını sıkabilirsin ama beni değil! Adı Carla, bu arada Radyo Hey , ilk nöbetin bu gece başlıyor. Heyecanlı olmalısın. Kesinlikle. Bayan Pratt hakkında Hastanenin organ listesine onu eklemek istediğini duydum. Benim tavsiyem onu bir müddet daha diyalizde tutman. Belki şansımız iyi gider. Sorun değil efendim. Güzel, Eğlen sen de Radyo Nöbet’te Radyo Bak kafiyeli oldu. Bambi, hadi gidiyoruz. Bayan Marine, sizi dk’da bir kontrol edeceğim. Bay Burski’nin odasında görüşelim. Benimle flört mü ediyorsun? Ediyorsun, değil mi Radyo Kalbi durmuş. Uzman doktor ciğerdeki bir tıkanıklıktan olduğunu düşünüyor. Kimse tahmin edemezdi. Ölüm saatini söylemen gerekiyor. Neden bana haber vermediniz. Ölüm saaitini söyle de evime gideyim. Bu anı asla unutmayacağım. aynı eskisi gibi gözükmesini Radyo Ama artık tamamen farklıydı. Tek düşünebildiğim bunun benim için ne kadar ağır olduğuydu. Ölüm saati : İnsanlara yardım etmek istiyordum. İşin en zor yanı da olanları çabucak geride bırakman gerekmesi. Endişelenme dostum, iyi olacaksın. Yalandı. Her saniyesinde korkuyorum. Gerçekten mi? Ameliyat maskeleri çok iyi bir şey, onlar olmasaydı Radyo herkes sürekli yüzümün bu halde olduğunu bilecekti. Bence korkmak normal. Bunu söylemene ihtiyacım vardı Radyo Bana ihtiyacı mı var! Sadece ne var ne yok diye sana bakmaya gelmiştim. Sana taşınmasını iste ondan Turk, teklifim hala geçerli Radyo Ben anahtarları aldım zaten çantandan. Seni seviyorum. Ve işte. Yeni bir soluk gelmişti Gözüm üstünde. Nasıl gidiyor? İşte orda, emniyet ağım. Görüyorum ki Bayan Pratt’i ısrarla organ nakil listesine sokmaya çalışıyorsun. Kötü haber, bunu karşılayacak sigortası yok. Ama Böbrek yetmezliğine de çok az kalmış. Pekala Radyo Burski ailesinden otopsi için izin istedin mi? Onlar hala onun yanında Radyo Burası bir eğitim hastanesi, sorman gerekir. Bay Burski’yi tekrar görmeye dayanamayacağını söyle. Anlayacaktır. Efendim bu seferlik bunu atlasak olmaz mı. Neden, tabi koçum Radyo Gördünüz mü, her hikayede bir iyi adam vardır. Aslında neden eve gitmiyorsun. Biraz yorgun gözüküyorsun. Epey yoruldum. Canlı Radyo hala anlamadınız mı? Bana bir çift önlükten başka bir şey ifade etmiyorsunuz. Tanrı aşkına! Bu elimdekini taşımamın tek nedeni isimlerinizi ezberlemeye çalışıyormuş gibi davranmak. Hastanın sigortası varsa, tedavi ederiz yoksa, kapıyı gösterirsin. Ve birileri ölürse, otopsisi yapılır. Yarına kadar bunu kafana sok aksi taktirde adını listemden silerim. Cevap ver bana! Anlaşıldı. Güzel, evlat Eğer o pislikse Canlı Radyo iyi adam kimdi? Araba kazası, yolda kalbi durmuş Radyo Göğsünden basıncı alın, JD, sen yap! Tanrım, hayır. Bak bana, bunu yapabilirsin. Ve ona inandım. Göğse tüp yerleştir. Yani inandım sayılır. Hadi bebek, hadi Radyo Yapabilirsin. Yapman lazım. JD, kes ya da hastayı kaybet! Bana tüpü ver. Plevraya giremiyorum. Nazik davranma, gir hadi! Bağla onu Carla, lütfen Radyo Ritim normal. Hadi ya! İşte bu kadar, Hasta senindir. Gidiyor musun? Bu senin hastan doktor. Güzel Radyo Abartma! Pardon. Benim için çok önemli bir andı. Sanırım şimdilik bu kadar saat dk ve nihayet bitti mi? Neredeyse, yapmam gereken bir sinir bozucu şey daha var Burski otopsisini diyorsan ben aile ile görüştüm olur dediler, sana tesekkur ettiler, ve üzgünüm. Bu son kısmı onlar söylemedi, ben söyledim. İşin en kötü yanı onu asla affetmeyecek olmamdı. Affettim. Gördün mü, kendi başıma da idare ediyorum. Ben bir ineğim, ben bir ineğim. Şimdi bile eve doğru giderken, biliyorum ki hastane hala orada ve ayakta Şansın varken çık. Ama, her neyse. Önemli olan ilk üç günümü tam bir Canlı Radyo gibi görünmeden bitirebilmiş olmak Adamım benim! Gidip kapıcı karıma ve çocuklarıma hayatın yaşamaya değer olduğunu söyleyeyim Bu fikrin sahibi de Dr. Kimoluyor, Canlı Radyo, cidden Fakirhaneme gel de bunu ucuz eşyalarıma da belirt Gece yine grubu oluşturmuştuk Bu köpek çok ürkütücü Rowdy’ye iyi davran Aldığımız adam şapka dolu bir kutuda tutuyormuş onu Niye hep burda? Ona bir şans ver dostum Oo, kizi aklına koymuşsun Yo! Tabii! O benim arkadaşım Asıl amaç süper olmadan da bir kızla takılmak sağlıklı bir şey Anlıyor musun? Anlamıyorum Ürkütücü, şu Carla isimli hemşireye rastladım Hastayı kontrol etmeyi unutmuş sonra da bana tavır yapıyor Onu şikayet mi ettin? Bunun sorumlusu kim? O! Hatırlamıyorum, neden bunun benim suçum olduğunu düşünüyorsun Canlı Radyo hep çam devirmese ne güzel olacaktı Epey çok!

  • Popüler Radyolar

''Reklamlar''


Canlı Radyo Dinle